keskiviikko 4. marraskuuta 2015

Lauman kuulumisia

Moi! En nyt ole saannut aikaiseksi ottaa kuvia, mutta seuraavaan postaukseen lupaan ottaa.

NTC laumalla menee hyvin. (Nuutti,Toffee ja Chili) Tuli juuri ostettua 20kiloa heinää Lassilan tilalta. Pihatiellä tuli kukko vastaan. :D Oli kuulemma juuri kyseisenä päivänä karannut. Rauhallisesti käveli pihalla. Huomasin, että kyseinen paikka myy kutteripurupaaleja 15 euroa/kappale. Voisi testata sitäkin... Toisen paalin mukana ainakin oli hirveästi silppua,vähän ruskeaa ja kaikkia kasveja. Näytti mun mielestä pitkälti voikukalta mitä siinä oli mukana. Tuotetta siellä markkinoidaan nimellä kanin heinä niin tuskin siellä on mitään myrkyllistä kuitenkaan. Kanihan ja marsu voi syödä pitkälti kaikkea samaa????? Nyt on kuitenkin koko marsuhäkki heinäsilpun peitossa... jei!

Greenwoodsin maistuvuus on laskennut tai sitten mä olen antanut sitä niin reippaalla kädellä. :D Marsut näytti siltä kuin jokaisen paino olis tipahtanut viikossa 2 grammaa, mutta ehkä mä olen punninnut väärin. Pitäis ottaa uus punnitus taas kohta.   Nuutti on reipastunut tosi paljon. Nuutti reagoi nykyään myös kun pelletit rapisee kupissa. Siitä äänestä käynnistyy marsuorkesteri. :D Se seurasi tänään sitä kuppia yläkertaan ja on muutenkin rohkeampi. Ei säntää pakoon kun lisään heinää yms. Kuikuttelee siinä mun edessä ja katsoo silmiin. :) On se vaan ihana. Toffeesta ja Chilistä on myös tulleet paljon rohkeampia. On niin iloinen noista miun pikku marsuista<3

Mä teen kohta myös häkin esittelyvideon. Aitaus on näkynyt aika paljon kaikkialla, mutta tarkkaan en ole sitä esitellyt.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti