torstai 18. kesäkuuta 2015

18.6

Moi!

Ollaan harjoiteltu marsujen kanssa ihan kaikkea mitä pet-tuomari voi marsulle tehdä. Oon joka päivä tarkistanut kaikilta kynnet,tassut,silmät,korvat,hampaat ja kääntänyt selälleen tutkinut rakennetta yms.  Meillä on ollut hirveästi eri pellettejä viimeaikoina. (oxbow,brit ja burgness) Niin mitä äiti toikaan Tallinnasta? No tietysti marsupellettiä. Erimerkkiä tietenkin. Nyt meillä on lisäksi siis versele-laga marsupellettiä 500g. Oon huomannut marsuilla kivoja tapoja taas. Nuutti on oppinut tunnistamaan heinäpussin rapinan ja alkaa kuikuttamaan<3. Tällä Chilillä taas on kiva tapa. Kun menee syömään pellettejä Chili vetää aina hampaillaan kupin reunasta kupin itsensä luokse. Höpsö marsu<3. Chili juoksee kerrosten välillä sujuvasti. Eiköhän nuo muutkin kohta opi. Kuvia en ole laittanut vähään aikaan. Pitäisi lisätä. Nyt olen taas hukannut kännykkäni etten aivan vielä siihen pysty. Kun olen saannut noi pelletit kulutettua niin ostan ehkä altrominia pienen pussin. Jos se sopii meidän marsuille niin vaihdan kai sitten siihen. On ainakin hyvää ja halpaa mun tietääkseeni. Versele-lagassakin mun tietääkseeni ravintoarvot täsmää. Mutta jos ne on yhtä hyviä niin otan sen halvemman. Menen 26.6 ruotsiin. Katsotaan tarttuuko sieltä jotain marsukamaa mukaan. Musta on ihan kamalaa mennä sinne Espoon näyttelyyn tietäen etten saa sieltä marsua/marsuja mukaani. Oon kyllä aika paha marsufani. No siinä kaikki tällä kertaa. Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti