maanantai 22. kesäkuuta 2015

Kuvia

Moi!

Tässä on nyt tänään otettuja kuvia pikkupossuista. :) Kun löysin puhelimeni.(en siis todellakaan hukkaa sitä koko ajan) (äskeinen oli valetta.) Ipad kuvat on sen verran huonoja ettei viitsi julkaista. Kamerana mulla toimii vaan tää nokian 1020. Vois joskus isän järkkärilläkin kuvata kun opin sitä mysteerilaatikkoa käsittelemään. Ollaan pidetty taukoa ulkoilusta niin huomenna olis parhaimmillaan 19 astetta niin enköhän mä niitä ulos vie. Isän ilkimys meni ajamaan nurmikon kysymättä ensin JOKAISELTA perheenjäseneltä haluaako kaikki, että ihan jokapuolelta nurmi leikataan. Siis marsut+minä ollaan melkein puolet talon asukkaista. Pitää laittaa siihen jtn. alle etteivät ruohonleikkurilla leikattua nurmea syö. Ei ole kuulemma kovinkaan terveellistä. Huomaa kyllä, että olen "oikein" hyvä kasvientunnistamisessa. Kävin eilen saksien ja pussin kanssa heilumassa pellolla ja en tunnistanut yhtään kasvia. Pitäis kaivaa jostain pölyisestä varaston hyllystä kasvikirja esiin. :O
Mut nyt niitä kuvia:

Nuutti ja Toffee
Nuutin ja Toffeen kokoerot

hajuja ilmassa.

salama sai silmistä hieman pelottavat :D
Pinkki tuntuu sopivan noille kaikille hyvin. Jos mä jaksaisin näyttelylaudan kasata niin siitä tulis kyllä pinkki. :D Toi Nuutti on kyllä välillä ihanan valokuvauksellinen omasta mielestä. :) Nuutti onkin mulle se kaikkein tärkein(aivan niin sanoin tuon aivan häikäilemättömästi :P) the marsu. Se on vaan niin rakas. Ajattelin rekata sen ja mahdollisesti Toffeen. Olis ehkä kiva viedä se kuitenkin ulkomuotoluokkaan. Valitettavasti paperit ei varmaan ehtis ajoissa, mut kun miettii niin jos Nuutti vois nyt vaikka neljän vuoden ajan käydä välillä näyttelyissä niin kai nyt sentään JOSKUS on pk-seudulla näyttelyitä??? Nää kaverit on aika levottomia häkissä. Ehkä mä myyn ton 120x60 kakskerroksisen ja ostan kärkkäiseltä sen 160x80 häkin. Sitte pitäis ainakin olla paljon tilaa. Toi Chili on aika usein pää pystyssä ja suu hieman auki. Mitään ei kuitenkaan käy.

T: M.V (mun nimikirjaimet)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti