sunnuntai 5. heinäkuuta 2015

5.7.2015

Heips!(ette takuulla ole kuulleet samaa sanaa aikaisemmin. :D )

Kävin 30.6 Mustissa ja Mirrissä ja nyt esittelen mitä sieltä tarttui mukaan. Tähän postaukseen yritän laittaa myös videon häkin sisustuksesta. Yläkerta ei ole oikein käytössä. Sen jälkeen kun tuli toinen tasanne lopetti Chilikin siellä ravailun. No, koetan sisustaa sen tosi kodikkaaksi. Haluan noille mahdollisimman paljon tilaa. Oon harkinnut yläkerran laittamista jotenkin tohon alas lisätilaksi, mutta eipä taida toimia. Minä ja suuret suunnitelmani. Entäpä jos löydän ostain halvalla samanlaisen häkin ja yhdistän ne... Joo, mu huoneessahan olis helposti tilaa 220x60 häkille. Mut joo sit ei tarvitisi niin usein noita juoksuttaa. Mulle tuotiin yks kaappi tänne huoneeseen ja jouduin purkaa näiden ihanan aitauksen. Tää uusi sitten on aika pieni ja hankala. Tärkeämpää mun mielestä on se et ne saa erilaisen paikan ja talot erilailla kuin häkissä. Hieman tilaa sitte pomppailuun kun ne häkissäkin mahtuu. Se tutkiminen varmaan väsyttää näitä enemmän kuin se, että olis tosi paljon tilaa juosta. Mun pitää kyllä ideoida. Tarttis ne taas sen ison alueen.  Huoneeseen en niitä vapaaksi päästä, koska 1. Hankalaa saada ne pois kaappien alta. 2. Onko kivaa siivota pissoja sieltä täältä hankalista paikoista? Ei...

Videossa näkyvä puinen mökkion uusi :)


                                                     eikö olekin ihana? ;)
Marsut tykkää näistä. Ei ole mitään eläinperäistä. Toinen on jo häkissä.
Sisko osti, eipä maistunut. XD

-M.V









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti