lauantai 18. heinäkuuta 2015

uutta

Moi! Tänään marsut kävivät paljon odotetussa Espoon näyttelyssä. Hirveän hyvin ei mennyt ja syypää on tässä tätä tekstiä kirjoittamassa. Siitä lisää kuitenkin myöhemmin. Oon viennet kerroshäkin alaosan pois ja nyt käytössä on vain yläosa. Aukkoa peittää ramppi. Häkistä lähtee 160x90 aitaus. Parasta mussukoille<3 :) Asuvat häkissä yönsä, mutta pääsevät jaloittelemaan kello 12-yhteen. Siis yöhön asti. Kesäloman aikana mun päivärytmi on hieman muuttunut ja marsujen rytmi sen mukana. Nää muutes ova oppineet yhdistämään oven kahvan äänen ruokaan. Ja siitä se huuto syntyy. :D Siis aivan järkyttävä meteli. Ohessa video häkkiuudistuksesta. Laitan vielä jossain vaiheessa kuvia Tallinnan marsuhäkistä ja Tallinnan ostoksista vaikkei niissä mitään ihmeellistä olekkaan. Mulla on nyt siemensekoitus pakastimessa, koska en halua kutsumattomia vieraita. Häkissä on nyt kolme vesipulloa,tunneli,neljä heinätelinettä,suolakivi,kolme vessalootaa ja kaksi salaattipalloa joissa niissäkin on heinää. Olen tyytyväinen kokonaisuuteen nyt. Muualle jaloittelemaan eivät hirveästi pääse kun häkki on noin iso.

nyt 

Tuolla saattaa olla jotain mun sepitystä taustalla.

Tohon mä vielä liitin sen häkin ton ison häkin tilalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti