sunnuntai 12. heinäkuuta 2015

Moi

Moi! Tästä postauksesta tulee vihreä. Olen nyt Tallinnassa ja marsut on isän hoivissa. Saavat olla hetken 120*60+160*90 kokoisessa aitauksessa.eipä tartte murehtia tilasta. Voi, että täällä Tallinnassa eläinkaupassa on ihana hamsteri. Katsoin jo Eviran sivujakin  läpi että pitääkö ilmoittaa jonnekin. Ei tarvii. Äiti ei varmaan suostu kuitenkaan. On niin harmi nähdä millaisessa häkissä täällä pidetään marsuja. Mun arvio on , et kaupassa oli kaksi marsua 50*50 häkissä ehkä hieman isommassa. Kaupassa myydään etenkin hamsulle järkyttävän pieniä häkkejä jotka sopivat vain kuljetukseen. Tyyliin 40*30 kokoisia. Ihan itkettää ressukoiden puolesta. Siellä kaupassa oli muuten robolla  ja kahdella marsulla saman kokoiset häkit. Eipä ole  säännökset kohdillaan. Marsujen häkkejä ku on myynnissä niin ainoa koko oli mun arvion mukaan 80-90*40-50 kokoinen. 
Mun marsuthan siis jossain vaiheessa tukevat myös Viroon. Meillä on täällä toinen asunto ja häkki valmiina. Tää häkki kyllä on vaan metrin leveä mut kyllä ne siellä viikon pystyy olee jos päästän jaloittelemaan. Kun mä palaan Suomeen niin laitan ainakin videon marsuista ja pari kuvaa tän paikan häkistä tänne. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti