sunnuntai 4. lokakuuta 2015

Marsukuumetta

Apua!

 Mulla on ollut tässä noin kuukauden-kahden ajan ihan hirveä marsukuume koskien nimenomaan abyjä,teddyjä ja ehkä lunkayroitakin (en osaa ees kirjoittaa) Aikaisemmin halusin hamsteria, mutta tajusin etten jaksaisi joskus kello 10 ulkoiluttaa hamsteria. Kanienkin perään olen katsonut, mutta mun mielestä niitäkin olisi hyvä olla kaksi eikä kahteen kaniin olisi tilaa ja niitä pitää ulkoiluttaa aika paljon ilmeisesti. Marsuihin olen täysin ihastunut, erityisesti niiden persoonallisuuteen. Ne marsut jotka näyttää sähköiskun saanneilta on mun suosikkeja.
Tän kuukauden ajan olen koittanut miettiä, että jaksaisinko hoitaa kahtaa marsua lisäksi niitä kun pitäisi sitten ulkoiluttaakin aika paljon kun huoneeseen ei mahdu toista jättiaitausta mikä kolmikolla on. Kolmikon laumaan en uskalla/viitsi laittaa neljättä poikasta. Viime aikoina on tullut aika paljon kodinvaihtajista ilmoituksia. Joukossa olis just mun himoitsemia teddyjä ja abyja. Ylä-asteella varmaan jaksaisin pitää viittä marsua ihan hyvin, mutta lukiosta en tiedä. Parhaiten helpottaa asiaan se kun menee omien marsujen luokse.


Sitten kolmikon uutisia. Marsut olivat pari päivää sitten katsomassa televisiota mun kanssa. Nuutti pääsi hyppäämään pyyhkeen päältä patjalle ja pissas sinne. :D Marsuilla on kaikki ihan hyvin. Sitä samaa normaaliaa. Varmaan huomenna punnitsen ne taas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti